CONSULTATII
Daca observati modificari ale starii animalului din preajma dumnevoastra, cum ar fi apatie, modificari ale apetitului pentru hrana sau pentru apa, semne digestive, respiratorii, modificari ale calitatii pielii sau blanii, ale mersului, echilibrului, pozitiei corpului, sau oricare alt semn de boala este indicat sa faceti o programare pentru ca un medic veterinar sa consulte animalul si sa stabileasca in prima faza diagnosticul de suspiciune. In urma diagnosticului de suspiciune animalul va primi un tratament simptomatic, menit sa ii imbunatateasca pentru moment starea generala, urmand ca apoi sa se stabileasca pasii pentru a elucida diagnosticul de certitudine.

* Pret consultatie ( in Bucuresti): 120 lei -150 lei

*Programari: Prin mesaj la adresa consultatii@vetexpress.ro in care sa mentionati pe scurt simptomele observate, specie/varsta/rasa/gen animal, adresa. In cel mai scurt timp (max 24 de ore) veti fi contactat de un medic veterinar.

OFERTE

Pentru vaccinarea a 3 sau mai multe animale se va face o reducere de 25%.
   Deplasarea este gratuită la următoarele servicii solicitate:
   - vaccinare + deparazitare internă şi externă
   - toaletare completă (ajustat unghii, toaletat urechi, vidat glande) + deparazitare internă şi externă
   -implantare microcip + eliberare paşaport